Haväng

Från en vit och frusen värld. Där snön ligger utbredd som en matta av finaste kristall. Där blommorna sen länge redan sover. Haväng....dyker upp ur mitt arkiv. Så vackert, så underbart oavsett vinter eller vår. 
Andedräkten står som rökpelare ur näsa och mun. Snön den knarrar under fötterna för varje steg framåt jag går. Vinden snirklar sig in under kläderna jag har på och kylan är påtaglig och jag fryser så.
 
 
♀ THE REVOLT ♀

Härlig bild!^^ Väldigt vacker

Svar: Tack snälla...
Monica Dahl

ɑ n n i k ɑ

Så fin bild!

Svar: Varmt tack. Glädjer mig att du tycker så :)
Monica Dahl

Ingrid Thim

Monica, det spelar ingen roll vad du presenterar, allt är så fint genomfört. Du ser, känner och vidareförmedlar med stor känsla och respekt för allt. Kram //Ingrid

Svar: Hej Ingrid. Tack för dina alltid så positiva och värmande ord. Dom tar jag med mig och inspireras av. Det är så jättekul och uppskattat av mig att du tar dig tid att inte bara titta utan även kommentera mina bilder. Betyder mycket för mig. Kram
Monica Dahl